Äntligen fredag

Oj oj oj vad jag har sett framemot denna fredag länge. Redan förra veckan började jag planera denna helgen och nu är den äntligen här. Ikväll ska jag vara barnledig över natten och det var otroligt länge sen sist om man inte räknar alla besök på sjukan så klart men de tycker inte ja för då har jag varit stressad över annat. Ikväll ska jag hem till min älskling och hans inneboende. Vi tre kommer ha de riktigt kul tror ja. Jag har packat med mig mitt ps2 på begäran och en massa spel som t.ex singstar och guitarr hero båda på begäran :p de ska bli riktigt kul å se grabbarna spela å sjunga =) dessutom blir det till att dricka lite vin ikväll så nu kommer man väl bli as kalas ;) men som tur är så har jag mitt hjärta som tar hand om mig =) är lite nervös för hur jag kommer reagera på alkoholen men man kan aldrig veta ngt om man inte provar så därför bestämde vi att ikväll var det dags. Tror det är bäst också eftersom jag då inte behöver tänka på att ta hand om barn.
Men imorrn åker ja å hjärtat hem till mig å då väntar Maja =) hade hoppats få träffa min stora tös på sönda men får inget svar från hennes far =( saknar henne ngt så otroligt nu och tycker det är riktigt långt kvar tills den 4:e september då hon kommer hem igen. Hon har varit borta sen den 31:a juli så nu är saknaden riktigt stor och sliter upp ett stort hål i mitt hjärta. Men jag biter ihop för Majas skulle för jag vet att hon också saknar henne något otroligt. Blir faktiskt lite arg för att fadern inte svarar vill jue bara hålla om henne några timmar på sönda. Hoppas att han svarar under dan idag.

Nu är jag faktiskt nästan inne i stan och det är dags att börja jobba så jag återkommer en annan dag troligtvis. Jo de e klart köpte jue nya skor igår och bilder på de kommer snart. Dom va asläckra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: