Ja fattar inte

Varför är barn så väldans envisa?? Jag har försökt få min dotter att sova i snart 1,5 timme för att vi ska upp tidigt imorgon men hon bara totalvägrar. Det har blivit ett antal turer fram och tillbaka mellan vardagsrummet och hennes rum. Men nu har det varit tyst ett tag så jag hoppas att hon sover.

Har varit en konstig helg rakt av men det blir som det blir när man är trött och inte riktigt hänger med i alla svängar. Men jag är glad och lycklig för min alldeles egna älskling. Det är du å ja mot världen ;) som man säger.

Imorgon börjar jobbet igen och jag har ett möte som jag sagt tidigare. Är inte direkt nervös för jag vet att dom måste se till att det blir bra. Det enda jag hoppas på är att dom hittat något mer varaktigt och inte bara småprojekt hela tiden.

Fast det senaste projektet jag jobbade på hade jag faktiskt jättekul på men det kanske beror på den jag arbetade med så klart. En bättre vän får man kanske leta efter å vore de inte för den personen vore ja inte så lycklig som jag nu är heller.

Pussar å kramar till alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: