Jobbigt

Usch pust stånk och stön tror att jag har åkt på något jobbigt virus. Jag orkar inte vara sjuk, har inte tid att vara sjuk, har inte råd att vara sjuk har elt enkelt ingen lust. Men med ett jävlar anamma ska ja nog faan besegra detta virus med. Mycket the kanske hjälper å me lite tur hjälper det mot urinvägsinfektionen jag har också som jag tragiskt nog åkte på i helgen.

Helgen som kommer ser jag verkligen fram emot för då ska jag få spendera hela helgen med min älskling och det är första gången. Känn som vi ses alldeles för lite trots att vi träffas rätt ofta ändå. Men jag antar att det är så när man är nykär fast nu har det snart gått två veckor och jag blir bara mer å mer kär i den karln. Det jag älskar mest med honom är att han inte är som alla andra jag varit med. För honom är det en självklarhet att räkna med mina barn i alla tankar han har och det är det inte många som gör. Men så klart innan vi blev ett par frågade jag honom om mina barn skulle vara ett hinder och han svarade nej. Sen dess har han gjort en massa för att bevisa det.  En annan sak jag älskar med honom är att jag kan vara mig själv från början till slut med honom. Han har förstått och accepterat att det är viktigt för mig att få klara mig själv och han låter mig göra det.
Jag fick frågan igår om jag äntligen hittat rätt denna gången och jag kunde bara säga hittat rätt nej jag har hittat hem =)

Många pussar till dig min sötis jag längtar redan till fredag trots att vi sa hejdå imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: