Måndag igen

Det här är första veckan på länge som jag verkligen känner mig jätteglad igen. Oj va taskigt mot Tommy det där blev förlåt älskling va inte så jag menade men jag är så glad över att ha Linn hemma igen att jag råkar vara elak mot dig. Linn har varit borta så länge att jag haft en djup smärta i bröstet varje gång jag tänkt på henne men nu är hon hemma igen =) jag har nog inte varit gladare än vad jag är på länge. Nu har jag alla mina älsklingar hemma. Två små å en stor =)

Jag vet inte om jag någonsin haft så här mycket tur förut. Tommy är den snällaste jag känner tråkigt nog kanske han är för snäll känns ibland som jag utnyttjar det fast jag verkligen inte alls vill det. Men när han gör så mycket saker som han gör för mig så känns det så. Jag vet att han inte tycker det för vi har pratat om saken men kan inte rå för att det känns så. Det finns nog bara en lösning på problemet å tyvärr Tommy men du får nog flytta hem till mig nu ;) då är det ditt hem också då känns det lite bättre :p nä skämt å sido jag älskar dig och är dig evigt tacksam för det du gör för mig. Så länge du lovar att inte göra allt utan att vi hjälps åt istället.

Vi började igår lite smått att prata om hur klädkammaren ska se ut och det känns som vi kom överens om en lösning som passar oss båda vilket mer eller mindre gör att det blir ett rum för dig med så face the facts you are living with me now ;)

Imorgon ska jag på mitt möte med Stark & Partner är inte nervös men kanske lite förväntansfull har absolut ingen aning om vad som kommer att hända där. Jag hoppas bara att det kommer bli till det bästa alltihop förhoppningsvis om ja nu inte kan va kvar på pendeln kanske man kan hitta ett jobb man trivs med som dessutom betalar väldigt bra :p det ska gudarna veta att mer pengar i månaden skulle definitivt hjälpa mig å barnen till en mer dräglig tillvaro.

Nä nu ska ja gå å sätta mig i massagestolen å njuta lite innan det är dags att åka hem å hämta barnen å träffa min stora älskling ;)

Pussar till alla =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja men det är ju bra det med, hur gick det med din serie som du köpte kommit igenom hela den än då? :D kramisar

2009-08-31 @ 20:30:51
URL: http://comb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: