Myspys

Lite försenat men nu har jag äntligen fixat det. I tisdag mötte ja min älskling på centralen och så följde han med mig hem å va har sötnosen med sig?? Jo mina favorit blommor så klart =)

Visst är dom fina =)


Idag då jo ja å lilltjejen Maja har kollat på film och myste i soffan. Jag har jue skaffat massa nya filmer så att jag slipper titta på samma film om och om igen. Så idag blev det Barbie och tiggarflickan som film nummer ett och som film nummer två blev det Barbie och pegasus förtrollning då ska man ha 3D glasögon på sig och jag lyckades ta kort på oss brudar med glajjerna på oss =) så skratta inte allt för mkt åt mig nu ;)

Snygga brudar va hehe

Men jag tror att det blev lite för mkt för lilltösen för hon slocknade i soffan :p hon är så söt när hon sover fick bära in henne i sängen och lägga henne men det gör inget för hon är jue trots allt min sötis hihi


Nog är hon söt???

Kommentarer
Postat av: Caroline

Var verkligen ett par snygga tjejer, hur gick det med städningen förra måndagen då? :)

Kramar Caroline

2009-08-16 @ 21:51:16
URL: http://comb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: