Nostalgi

Igår satt jag på youtube och kollade runt lite och hittade en av mina favorit låtar i ny tappning. Det är en duett mellan far och dotter och det var jättebra så jag lägger ut den så får ni själva se




Sen när ja ändå var på gång hittade jag en gammal låt från förra året som just nu av någon anledning verkligen definierar det jag känner för Tommy. Så nu hoppas jag verkligen att det håller mellan oss för av nån anledning har han kommit att betyda väldigt mycket för mig. Å det bästa av allt mina barn tycker också om honom.



Tommy du ska veta att nu när du finns i mitt hjärta kommer ja göra allt för dig och finnas där när du behöver. Du finns i mina tankar och jag stöttar dig till 100% du betyder otroligt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: