Pride veckan

Nu är hela priden över och jag känner lite ångest. Jag har haft så kul att jag redan nu längtar till nästa år. Så det jag nu gör är att fundera ut hur jag ska lösa det med barnen nästa år så att jag kan jobba då med. Förhoppningsvis kan ja lösa det men man vet aldrig. Jag får fundera å fundera å till slut kommer jag komma på en lösning. Jag har jue ett bra tag på mig så det går nog att lösa.

Är nu inne på min sista semestervecka och försöker städa lite. Idag håller jag på att tvätta soffan och har tagit hand om lite annat. Ska försöka att ta tag i resten av skiten på golvet men ja har en gnällig tös nedanför som tar upp mestadels av uppmärksamheten just nu får försöka locka henne att göra ngt så att hon inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: