Puckade idioter

Ja e så less på idioterna på bredbandsbolaget. Har nu i över ett års tid haft problem med min tv box. Ringde och felanmälde den och sen dess har jag fått ny utrustning i flera omgångar men inte själva tv boxen. Trodde att denna gången hade dom äntligen fattat vart felet satt men nej. Fick igår hem ytterligare ny utrustning men inte boxen. Vad är det för inkompetenta människor som sitter där??? Visst jag bytte ut den gamla mot det nya och det funkade bra. Tills det återigen började hacka enda skillnaden var att bilden inte försvann denna gången. Men va faan inte ska det hacka i vilket fall. Ja e så trött på det här nu jävlar för dom lösa det här å sen ska jag ha kompensation för att jag betalat för saker som inte fungerat som det ska.

Ungarna fick sin dvd spelare igår så nu slipper ja titta på Barbie varje dag =) kan sätta igång filmerna i ungarnas rum istället så ja får titta på vad jag vill på min tv äntligen =)

Å denna dag ja va har ja gjort ingenting typ. Åkte till flempan å lämna nyckeln åt D som han glömde igår men de e typ allt. Eller ja lunchade med goda vänner å det va trevligt. Men i övrigt inte så mkt mer å nu slutar ja snart de ska bli skönt att åka hem å halvsova på soffan ska bara se till att Maja får mat i magen först :p måste i och för sig handla hem mat snart har inte så mkt kvar. Men ork och tid är rätt viktigt för det också men allt löser sig med tiden i värsta fall får ja ta de i helgen men allt är relativt.

Nä halvsova tills de e dax att åka hem tycker ja låter som en bra idé.....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men det är vell kul att kolla på barbie hela dagen ^^ haha xD Kramizar

2009-08-27 @ 09:41:49
URL: http://comb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: