Tröttare än tröttast

Nu har Maja tre nätter på raken vaknat mitt i natten och sen inte velat somna om. Inatt gick de så långt att hon inte somnade om förrns halv fyra så gissa om jag är trött idag. Hoppas att hon sover inatt om inte annat så hoppas jag att min bror håller det han lovat och tar hand om henne när hon vaknar så att jag får sova annars vette tusan hur jag ska klara av mötet på jobbet på månda.

Å mötet ja det fick jag veta igår att jag skulle ha på måndag får väl se vad dom säger men jag hoppas att allt är klart nu så det inte blir mer strul om vad jag ska göra. Orkar inte hålla på att sitta av tiden varenda dag. Företagsläkaren sa jue faktiskt minst 6 månader så jag hoppas verkligen att jobbet har lyssnat på det nu.

Händer inte så mkt mer förutom att jag träffat någon =) men vill inte avslöja mer än så nu. Så fort jag blir mer säker på vårt förhållande kommer ja nog gå ut offentligt med det  men det är något både han och jag ska vara redo för först. Men nu vet alla att det finns ngn i mitt liv i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: