16:e juli

Förlåt mig för att jag varit så konstig på sista tiden. Jag är ledsen om jag skrämt er men det var inte alls meningen jag var bara så himla rädd när jag hade så ont. Jag visste inte vad det var som var fel och kände att jag behövde säkerställa att allt skulle bli bra även om det inte gick bra för mig. Förlåt för att jag inte ringde men jag ville inte väcka någon. Försökte tänka på alla andra istället för vad jag själv behövde i just den stunden. Men allting slutade på ett bra sätt och jag är hemma igen något öm och lite smärtor men jag mår bra. Allt slutade till det bästa och jag är ändå glad att jag åkte.

Man ska inte tro att all smärta går över av sig självt utan man ska ta reda på var det kommer ifrån för det kan vara allvarligt. Jag hade visserligen bara ett bråck men det kan vara nog så illa ändå. hade jag väntat längre kunde jag åkt på tarmvred dessutom så jag ska vara glad att jag ändå begav mig iväg till akuten och fick svar på vad som var fel. Nu är jag hemma nyopererad igen men ändå bättre. Nu vet jag att smärtan jag känner nu kommer gå över och allt kommer bli bättre så länge jag inte åker på ett nytt bråck men det tror jag inte jag kommer göra för nu kommer jag vara riktigt försiktig kan jag lova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: