22:a juli

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev eftersom jag mest tagit det lugnt på grund av den senaste operationen jag hade förra veckan.

Däremot tog jag i fredags med mig min syster, bror och kompis på bio. Vi gick och såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag har blivit lite av ett fan när det gäller Harry Potter hehe



Tyvärr måste jag säga att filmen var en besvikelse. Efter att ha sett trailern på den och hört så mycket om den hade jag förväntat mig en riktigt bra film speciellt eftersom jag faktiskt gillat dom andra filmerna. Specialeffekterna var jättebra dom ska jag inte klaga på och visst fanns det moment i filmen som var riktigt bra men jag hade förväntat mig mer det börjar ändå närma sig slutet nu. Det kändes som om handlingen i filmen inte kom förrns filmen faktiskt var slut och det var nog det som gjorde att det var en besvikelse. Jag har dessutom inte läst böckerna heller för läser man boken först blir filmupplevelsen något förstörd men nu kommer jag läsa boken för att se vad det är man missar när man ser filmen.

Vad har mer hänt då jo jag bestämde mig för att jag behövde en vägg i badrummet med citat som får en att må bättre så om man någon dag känner sig nere kan man gå in i badrummet och läsa på väggen medans man ändå sitter på toaletten och förhoppningsvis känna sig bättre efteråt.
Så jag kan jue efterlysa era favoritcitat nu så kanske dom hamnar på väggen =) skicka iväg en kommentar med erat favorit citat så meddelar jag vem som kommer upp på väggen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: