9:e juli

Nu var de ett tag sen jag skrev sist men det har inte hänt så mycket i alla fall. Förutom att jag började jobba med en kill den 15:juni som är riktigt rolig vi har samma humor och kommer as bra överens. Hoppas vi fortsätter vara vänner efter att projektet är över. Har fått träffa hans fckvän och en kamrat till honom dom är lite svåra att läsa men förhoppningsvis blir det bättre när jag lärt känna dom bättre. Igår fick jag hem 2 nya spel så ja å Danne spelade Guitarr Hero world tour i typ 4 timmar å skoja inte att ja hade ont i handen efteråt. Men faan va kul de va =) nu är de dags att jobba lite. Kanske lägger upp lite bilder på gårdagens kaos hehe men de blir senare de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: