Pride

Japp så idag gick första arbetspasset som volontär på stockholm pride av stapeln. Och trots att jag har vansinnigt ont i fötterna är jag ändå glad. Jag arbetar med ett gäng supertrevliga och glada människor. Och alla besökare som kommer är på gott humör och trevliga helt underbart. Även fast jag nekat folk har dom med ett leende gjort som dom blivit tillsagda och hur ofta bemöts man på ett sådant sätt i dagens läge??? Nä jag verkligen älskar alla pride besökare jag =)

Men jag är helt slut i kroppen och ligger redan i sängen väntar bara på att klockan skall bli tio för om lilltösen vaknar så gör hon det runt tio därefter så vet jag att hon sover och då kan jag också göra det. Känns meningslöst att somna nu och så vaknar hon om 20 minuter, fast då tänker säkert ni att om hon inte vaknar så har jag förlorat 20 minuter på det. Och det är visserligen sant men better safe than sorry ;) och med dom orden skrivna så vaknade tösen så det blev ett uppehåll på c:a fem minuter :p men nu kan jag med gott samvete lägga mig och sova imorgon är en ny dag och ett nytt arbetspass på priden =) sov gott alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: