23:e juni

Ända sedan min brors katts unge dog i helgen har jag funderat på att köpa en hund. Har alltid velat ha och det skulle vara bra för barnen också för på så sätt lär dom sig ansvar på ett kul sätt och jag tycker inte det är för tidigt att lära sig det redan nu. Hittade en kille som ville sälja sina valpar och dom är riktigt söta se själva...

  

Dom är sååå söta problemet är att han vill att jag ska sätta in pengarna på hans konto innan han skickar valparna och jag vet inte om jag kan lita på det så jag hoppas att vi kan lösa det på något sätt. Kanske att den personen som kommer med valparna kan ta emot pengarna och ge till honom för det känns inte riktigt bra att betala i förväg tror inte jag kan lita på ordet bara. Men bara titta på dom...såååå söta att man dööör.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo, jag håller med om att dom är söta. Med risk att vara tjatig, tänk noga igenom vad du ger dig in på med tanke på allt runt-i-kring. Det är nog så arbetsamt med hem, barn och jobb när man är ensamstående. Och du kan inte alltid förlita dig på att de andra i din närhet alltid kan ställa upp.

2009-06-24 @ 22:15:36
Postat av: Caroline

tror nog att det kommer gå bra med det där och sen så när du fått dom så kommer jag och snor med mig en av dom hem ;) hehe

2009-06-25 @ 10:44:01
URL: http://comb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: