Idag lördag 20/6

Vad har jag gjort idag då hmmm jo min brors katt fick en kattunge inatt vilket är kul så klart bara några problem hon fick det med sin bror inte så bra men det är inget fel på kattungen vi va till västerorts djursjukhus och kollade. Fast mamman (Lisa) däremot är inte så bra hon har tre kattungar kvar i magen som måste ut men det verkar inte som om dom vill komma på naturlig väg för dom har inte kommit än. Så det blir kejsarsnitt på måndag. Lite läskigt tycker jag. Men i alla fall den lilla då som kom inatt ville Maja ha så den har vi fått fast vi kan inte ta hem den förrns om tidigast 12 veckor men det gör inget då har jag tid på mig att göra iordning här hemma så att katten inte kan komma in överallt. Den ska inte in i barnens rum eller mitt så det måste jag fixa upp dörrarna igen så att den inte kommer in eller det är bara en dörr som måste upp och det är den via köket och barnens rum.

Min syster kom över på kvällen för att vi skulle kunna prata om våran resa vi ska göra. Vi åker på torsdag så det är bra att lösa allt det praktiska som vi måste tänka på nu. Vi har bestämmt oss för att packa färdigt allt på onsdan så vi bara kan åka på torsdan. Vi ska åka från oss redan vid sju tiden. Båten går vid elva men det är bra att vara där i god tid å nu kommer vi komma dit när det är mellan 1,5-2 timmar kvar. Utifall att trafiken går åt fanders är det bra att ha marginal.
Efter att vi kommit fram till det spelade vi guitarr hero hon lyckades lura mig att spela på normal men det gick bra faktiskt. Sen ville hon ha lite skoj och satte på expert den lilla saten fy fabian hann knappt med en enda ton *suck* mina armar och fingrar gör asont men kul va de i alla fall....nä nu ska ja nog försöka sova lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: