Idag trött som bara faaaaan

Ligger just nu i sängen och hör en av mina omtänksamma spela musik *suck* hur kan man sätta igång och spela hög musik när klockan är halv elva på kvällen oavsett om det är fredag kväll eller inte??? Jag har jue Maja hemma som sover...väcker dom henne så lovar jag att jag går bärsärkargång i porten. Jag ringer bovärden på måndag för en officiell klagan samt ringer störningsjouren va faan lite omtänksam mot sina grannar kan man jue vara. Jag hoppas verkligen jag får lägenheten jag sökt så jag kommer bort från dessa människor. Brukar vara ett jäkla springande fram och tillbaka hos grannen med dessutom ja undrar vad det är för människor. Tycker oftast jag ser folk med nyckel dit som inte bor där. Fattar inte riktigt vart alla människor kommer ifrån...hoppas bara jag kommer kunna somna i detta oväsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: