Möten

Nu sitter ja hemma i soffan efter en rätt lång men ändå kort dag. Låter skumt jag vet. Började med att jag och Maja tog sovmorgon idag, lämnade henne klockan nio imorse för jag hade utveckligs samtal inbokat med personalen på dagis. På mötet fick jag veta att Maja ibland när hon känner sig trängd och inte hittar orden kan börja bitas men att det är något som är rätt så normalt ändå. Så dom ansåg inte att det var något egentligt problem. Hennes språk tyckte dom också var jättebra för en två åring. Precis som storasyrran när hon var i den åldern =) det är skönt att höra att dom tycker det. Hon sa också att Maja inte verkar lida av att hon bara har mig och inte sin far vilket också känns bra att höra. Det fanns tydligen inga tvivel om att mina tjejer är två lyckliga tjejer och det är otroligt skönt att höra.

Efter mötet på dagis åkte jag in till stan för möte på jobbet med några chefer samt SL nästa vecka ska vi sätta igång med ett nytt projekt som jag ska ansvara för. Jag trodde att det mötet skulle gå ganska snabbt men det gjorde det inte. Det tog 2,5 timme *suck* å då var jag ändå där på min sjukskrivning men men får se om jag får någon form av ersättning för att jag var där.

Direkt efter mötet åkte jag till dagis och hämtade Maja och sen hem. Loggade in på banken direkt för att kolla att allt som ja la in igår blivit draget och ser att pengarna jag väntat på kommit in =) så imorgon ska jag iväg med min syrra å handla det som jag mest av allt vill ha...

Ikväll kom min syrra över och tittade på film. Efter att filmen var slut hamnade vi på trean och där gick en dokumentär om gett. Herregud vad dom såg ut förstår inte hur man kan anse att det är okej när man är så stor att man knappt kan gå. Tur att jag själv stoppat mig i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: