Wiiiieeee

Idag har jag loggat in och ut på min internet bakn hela dagen. Vet egentligen inte varför men jag hade en känsla av att jag skulle bli glad i alla fall. Å gissa om det lönade sig. Vid två tiden såg jag att skatteåterbäringen hade kommit in så nu blev man helt plötsligt 17797 kronor rikare =). Men så hade jag skjutit på en del räkningar så det var bara att betala dom på en gång och inte bara det passade på att betala lite skulder me så nu har jag knappt 2000 kronor kvar :( men en liten stund fick jag i alla fall njuta av att jag fått pengar tillbaka. Men det är inte allt jag väntar in mer pengar i veckan så förhoppningsvis hinner dom komma innan veckan är över. För i helgen ska jag packa ner mitt vardagsrum för att ta bort alla möbler. Rummet ska rensas på allt så att det enda som finns kvar på golvet är damm. Golvet ska dammsugas och skuras. Nu jäklar ska det bli ordning där inne. Nästa på tur är köket. Bokhyllorna där inne kommer också att ryka då får vi lite mer plats där inne och eftersom jag inte har någon fungerande diskmaskin har jag tagit beslutet att kasta det som inte blivit diskat. Det går att köpa nytt speciellt plastbunkar dom kostar vadå en tia kanske. Bättre att kasta och börja om än att stå och kämpa med att diska ur dom. Dom har ändå blivit förstörda i diskmaskinen från första början.
När nu dom här pengarna kommit in som ja väntar på då ska ja försöka köpa mig en ny diskmaskin så att jag slipper en massa disk som aldrig blir ren.
Ska köpa en smal variant av diskmaskin som får plats i hålutrymmet under diskbänken så att jag kan sätta tillbaka skåpet som fick flytta på sig för diskmaskinen jag hade. Då får jag ännu mer plats i klädkammaren vilket verkligen behövs. För om jag nu ska flytta så känns det bra om man redan har rensat en gång. Blir inte så mkt man måste kasta då andra gången. Jag hoppas verkligen att det är min tur att få lägenhet nu.
NÄ nu ska ja nog försöka sova lite är jättetrött och har två möten imorgon som jag bör vara pigg och alert på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: