Hur mkt ska man behöva genomlida under en vecka???

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja egentligen men det får bli lite hipp som happ idag.

Läget mellan mig å familjen är fortfarande likadant men ja orkar inte gå in på det.

Har dessutom fått missfall visste inte ens om att ja va gravid (fast de e klart misstanken fanns där) på den fronten är ja lite kluven för samtidigt som det är jobbigt att få missfall så var det inte läge att få barn nu i alla fall så det är både en lättnad samtidigt som det är jobbigt.

Har dessutom idag fått otroligt dåliga nyheter som jag inte riktigt vet hur jag ska reagera på. Min morfar har fått skelettcancer =( men han har vetat om det sen i augusti men inte velat berätta ngt för oss. Jag är självklart jätteledsen för det finns inget att göra åt det men samtidigt kan han ha tur och leva ett par år till. Så jag hoppas på det.

Imorrn ska ja, Tommy å ungarna åka till mamma i Tyresö å käka midda hoppas på att mamma inte tar nyhetens å hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: