Jobbigt

Jag vet inte riktigt vad det har varit med mig på sista tiden men det känns som jag retar upp mig på minsta lilla och tyvärr går det ut över min älskling =( det är det sista jag vill. Tyvärr så vet jag inte själv vad det beror på och just det är jätte jobbigt. Jag är rädd att han ska känna att jag stöter bort honom när det inte alls är vad jag vill. Men ibland behöver man få vara lite ifred också oavsett vad så hoppas jag att han vet hur mycket jag älskar honom och att jag inte alls vill förlora honom även om det ibland kan verka som att jag inte bryr mig om vad som händer. Jag tror att jag bara är trött helt enkelt. Känner att mitt tålamod med barnen inte är lika stort som det varit under hela sommaren men i och för sig är det ganska mycket som händer runt omkring just nu också. En del problem med ett av mina barns far till exempel. Lite för känsligt för att gå in på här.

Oavsett så Älskar jag dig Tommy och jag vill att du ska veta det.

Fick faktiskt jättefina blommor av honom häromdagen =)

                        
      Nyinköpta                                                       å utslagna =)

Pussar å kramar till alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: