Möte =)

Idag har jag varit på möte med chefsbarnmorskan på KS. Jag och min handledare på Stark och Partner var där för att jag skulle kunna få en bild av yrket och se om det fortfarande var något jag vill göra. Och jag kan jue lugnt säga att jag inte blivit avskräckt från yrket alls. Nu gäller det bara att komma in på utbildningen också har sökt alla skolor i stockholm samt västerås och örebro. Nånstans borde jag ha turen att komma in och gör jag inte det får ja försöka igen till nästa termin som är nästa höst. Sökte till vårterminen som börjar efter nyår. Så nu är det bara vänta å se fast måste komma ihåg att skicka in betygen också imorrn är sista dagen som man har på sig så jag måste leta som en tok idag. Därför blir mitt inlägg lite kortare nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: