Party =)

I helgen var avslutningsfesten för alla volontärer under 2009 års pride och klart att man måste gå på den. Man vill jue träffa alla man har jobbat med =) Däremot var jag inte tillräckligt smart att jag kom ihåg att ta med kameran men det fanns det tack och lov andra som gjorde å jag har lyckats få tag på några och hur elak är inte jag om jag inte delar med mig av dom ;)

Ja å fredrik
<3 Jag och Fredrik innan festen på Dovas =)

Ja å Tommy2
<3<3<3 Jag och Tommy på festen som var på Nalen =) <3<3<3

Ja å Tommy
<3<3<3 På väg hemmåt =) <3<3<3

Måste tacka min vän Martin för alla fina bilder han tagit på mig =)

Och så måste jag tacka min syster som hade fixat allt på mig =) Hon gjorde håret, sminket och valde kläder tack så mycket <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 dessutom var hon barnvakt =) all min kärlek till dig syster


Kommentarer
Postat av: Helena Aspman

Va söt du var=) Rolig blogg du har=)

2009-10-12 @ 13:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: