Rolig helg

Detta var den roligaste helgen på länge =)

Nu kommer en nyhet för en del av er och jag vet det har gått fort men jag å kärleken är numera sambos =) fast inte till 100% han har kvar sin lgh och är skriven där men han spenderar all tid hos mig och vi säger att han bor här. Det känns verkligen jättebra och vi är på rätt väg. I helgen har vi förberett för en jobb som ska utföras på elementen här i veckan. Vi har rensat bort en massa saker som stått i vägen för elementen och passade samtidigt på att möblera om i sovrummet så att det inte längre är så som jag ville ha det utan nu är det som vi vill ha det.

I lördags hade jag as kul, min älskade sambo fixade biljetter till matchen mellan Djurgården - Brynäs (som slutade 4-4 för övrigt) och jag gick med 2 av mina bröder. Vilken stämning vilken känsla ja säger bara oj oj oj. Jag har aldrig varit med om sån stämning förut. Eller nu ljuger ja för de har ja visst. Ja va på handboll förut mellan Sverige-Tyskland de va em final för ett par år sedan å då vann Sverige =) det var mäktigt. Men klubb match aldrig förut. Jag är riktigt tacksam mot mina bröder som gick med mig och var tålmodiga med mig när jag ställde en massa frågor om vad allt betydde :p ja e en liten nybörjare när det gäller sånna saker hehe.

Nu ser jag framemot nästa gång vi kan gå vilket jag hoppas blir snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: