Möte :S

Ja idag är det då tisdagen den 1:a september och jag ska om c:a 2 timmar på möte :s jag sa igår att jag inte var nervös men jag är nog rätt så nervös ändå. Jag hoppas att det ska gå bra och att vi kommer fram till något bra. Fick lyckoönskningar från älsklingen imorse vilket är rätt naturligt lite förvånande däremot var att en av cheferna på jobbet kom fram och önskade mig lycka till och sa att han hoppades att dom kunde hitta något för det var synd att någon som är så duktig som jag är bara sitter och knappt gör någonting. Men inte så konstigt heller jag är jue den dagliga reserven som hjälper till vid tågsättsbyten och inte så mkt mer än så. Faaan ja vill bli bra i ryggen igen så jag kan arbeta normalt. Inte bara för att slippa värken utan för att gå tillbaka till ett arbete jag faktiskt trivs med. Men men vi får se vad nissarna på Stark & Partner säger idag. Förhoppningsvis kommer dom på något bra så allt blir bra i slutändan men det är svårt att veta så här i förhand. Ska försöka vara en duktig tjej och göra ett ytterligare inlägg idag för att berätta hur det gick.

Min lilla sjukling bestämde sig för att åka och jobba idag jag hoppas det går bra så att han inte känner sig sämre efter att han jobbat. Denna veckan bor han hos mig för att vi ska kunna prova på och se hur det känns. Jag hoppas att han inte kommer känna sig utsliten bara för att han måste pendla så långt varje morgon. Förhoppningsvis kommer det att fungera bra och då vet vi hur det är om vi skulle flytta ihop. Men när det sker det vette tusan men jag hoppas på snart det är skönt att ha honom där och barnen tycker om honom jättemycket vilket för mig är otroligt viktigt. Det har varit skönt att ha någon att somna med på kvällarna och vakna upp med på morgonen. Även fast han oftast somnar före mig och ligger å snarkar mig i örat ;) men å andra sidan snarkar nog jag också titt som tätt.

Kommer ihåg min kompis Therese när vi var i Bulgarien. Hon blev så trött på mitt snarkande varje kväll men jag blev förkyld veckan innan vi skulle åka så jag var rätt täppt i snoken kan man jue säga. Men i alla fall när vi då efter två veckor kommit hem därifrån och åkt till separata boenden så talade hon om för mig att hon nu inte kunde sova för att hon saknade mitt snarkande *asg* så vad gör lite snarkande vänner/par emellan ;)

Gud jag vill åka tillbaka till Bulgarien med henne vi hade extremt kul där nere. Lämna barnen hemma å åka en vecka det borde jue kunna funka eller ja i teorin kanske det gör det men i praktiken skulle det inte göra det. I alla fall inte för mig men för henne kanske. Nä ärligt så kommer det nog bli riktigt svårt för henne å mig att nogonsin göra en resa tillsammans igen bara hon och jag. Tror att det är något vi får ta när våra barn är stora så va säger du bruden det året jag eller du fyller 50 år då drar vi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi hi gulle dej! men du vi drar när du fyller 30 år. en liten kul greg så där... va säger du om de?? kraaam

2009-09-01 @ 10:08:56
Postat av: Caroline

Ja det får du göra speciellt nu när du har en egen dvd ju ;) haha

Men hur gick det med din stor städning då? :)

Kram

2009-09-01 @ 16:10:27
URL: http://comb.blogg.se/
Postat av: Ewelyn

Hehe jajamensan de tycker ja definitivt att vi gör :p



Städningen ja du den flyter på ;)

2009-09-03 @ 16:14:59
URL: http://ewelynsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: