Nostalgi tripp =)

Satt igår och blev lite nostalgisk. Backstreet Boys har jue släppt en ny låt och släpper i höst en ny skiva. I samband med skivsläppet inleds deras turné med samma namn This is us. Gissa om jag är sugen på att gå. Så jag satt på youtube och sökte på en massa låtar och lät mig själv bli riktigt nostalgisk. Även om en del låtar inte egentligen är särskilt bra så finns det andra som visst är det. Och jag hittade en del låtar som jag gillar så lyssna å njut.


Detta är en av deras gamla låtar som jag gillar...Å Tommy den är till dig älskar dig...


Å så självklart ska jag lägga med den nyaste låten den är jue bara för bra fast som sagt jag är nostalgisk :p


Den nyaste låten Straight through my heart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: