Sjuk :(

Ska denna förkylning inte kunna ge med sig lite grann ens??? Ja börjar känna mig riktigt seg i huvet nu. Orkar inte med så mycket alls känns de som. Men kan inte gå å lägga mig heller för det är alldeles för tidigt för det. Imorrn ska Linnsan till sin far för en vecka nu e de hans tur å skojja inte att ja kommer sakna henne. Känns som ja precis fått tillbaka henne å så ska hon iväg igen. Men men det är som det är.

Idag har jag gjort min hemläxa inför mötet imorgon också rätt skönt. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av de där mötet egentligen. När ja väl är där känns de jue bra men sen så händer ingenting å ja vet knappt vart jag själv står just nu. Extremt jobbigt måste ja säga. Men så småningom blir väl det också bättre. Kanske ska ta å kolla om det finns nån intressant utbildning på distans som man kanske skulle hoppa på. Men ja vet jue inte vad jag vill göra heller så det gör jue saker å ting lite svårare. Det enda jag vet är att det måste vara måndag-fredag jobb med dagtid å rätt schysst betalt :p men vem vill inte ha det så ;)

Funderar på om ja ska lägga mig tidigt idag i alla fall huvet är riktigt tungt å de bankas en hel del därinne...

Klart ja måste jue faktiskt berätta en bra nyhet också....ja ska köpa hund denna gången blir de faktiskt av.


visst är hon söt =) lilla Maggie

Hon kommer till oss nästa helg =) Så hon blir hela familjens hund fast mest min :p

Å som en sista notis älskar dig hjärtat ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad söt, då kommer jag och hälsar på och snor med mig den hem, hihi det blir bra tycker jag ;) haha

Kramisar

2009-09-14 @ 11:35:29
URL: http://comb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: