Stora tjejen =)

Nu har ja jue varit sjuk å en vecka så imorgon är det dags för sjukgymnasten igen. Jag hoppas verkligen att kroppen kommer orka med det nu efter en hel vecka borta men jag kommer kämpa ändå. Jag ska ta mig igenom träningsprogrammet å komma segrande ur det. Har lite smått åkt tåg denna veckan och det har faktiskt fungerat så kanske kan jag börja jobba ordentligt igen men jag vågar inte hoppas på för mycket. Har lite smått börjat ställa mig in på att plugga igen och det verkar mer och mer lockande om jag ska vara ärlig. Satt igår och idag å funderade på vad jag skulle vilja göra och igår kom jag fram till att en bra början är att söka in till sjuksköterske programmet så det gjorde jag igår :p nu gäller det bara att komma in och hitta motivationen. Vad som händer sen efter utbildningen (om jag kommer in) vet jag inte. Kanske att jag jobbar som sjuksköterska eller vidareutbildar mig. Två yrken som jag faktiskt velat göra ganska länge är jue faktiskt antingen barnmorska eller ambulansjukvårdare så grunden får jag om jag kommer in =)

Tog ledigt på fredag för att hinna med allt som jag ska hinna med innan lördan för på lördan ska min äldsta tjej firas =) hon fyllde 4 år igår min lilla Linnsan. Hjälp vad tiden går fort. Var det verkligen bara 4 år sedan jag fick henne??? Klart att det är hon är jue 4 år nu.
    
Men det känns som om det var igår kommer ihåg allt från första värken tills jag fick lustgasen därefter är det lite blurrigt å sen när hon var ute =) det är lite blurrigt efter det med lyckades svimma 3 ggr efter pga blodbrist men jag kommer ihåg det mest väsentliga och det är att hon kom. Jag älskar min tjej så mkt. Älskar min andra tjej lika mkt med så klart. Mina små änglar Linn och Maja dom betyder allt för mig. Dom kommer först och kommer alltid att komma först i mitt liv.

Jag har dessutom som dom flesta vid det här laget redan vet en karl i mitt liv med =) och han har accepterat att han kommer på andra plats =) det är därför jag älskar honom så mycket. Du ska bara veta hur glad jag är över att du ska flytta in med oss. Och barnen är också jätteglada. Ja har en sån fruktansvärd tur att jag har dig och jag hoppas att jag aldrig kommer förlora dig.

Nu är de dags att ta en vända till dagis å hämta lilltjejen den stora kommer hem på freda =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Flickan blivit stor !

krama henne från gudmor ;)



kram på dej med !

2009-09-16 @ 14:42:04
Postat av: Caroline

Fy känner mig så dum att jag var och gratta maja och kommer inte göra det med henne :(

Du får verkligen hälsa stora grattis till henne från mig kramar

2009-09-17 @ 11:49:44
URL: http://comb.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej tjejen! Gillar du att läsa bloggar som handlar om shopping och modenyheter så är detta den perfekta bloggen för dig! Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om min blogg!



Kram kram http://h88.blogg.se

2009-09-17 @ 12:39:28
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: