Varför är jag så trött jämt???

I snart 3 veckors tid har jag haft kramper i magen och funderat va tusan det kan bero på. Känns som vid ägglossning men det har jag bara två ggr i månaden inte hela månaden. Men så sa min mamma något riktigt smart. "Har du funderat på om det kan vara spiralen som spökar?" Ja men absolut klart att det kan vara den som spökar varför tänkte inte jag så långt för???? Nä det är lätt att vara efterklok speciellt när någon har hjälpt en med tankarna :p

Har kännt mig tröttare än vanligt på sista tiden med så nu är det nog dags att kolla om jag får i mig rätt mängd vitaminer och levaxin så att det inte är fel nåstans. Klarar jue inte av att arbeta om jag ska sitta och somna hela tiden...idag la jag mig faktiskt ner på jobbet och somnade. Sov under en och en halvtimme men var ändå trött.

Fick en överraskning av älsklingen igår också han är så söt fattar inte att jag haft en sån tur å träffa honom.


Detta var min överraskning =)

Mitt möte i förrgår då jo det gick bra. Min kontaktperson berättade lite om företaget och sen fick jag berätta lite om mig själv. Som vad jag har jobbat med tidigare och lite mer om familjen. Det var intressant. Fick en hemläxa att fylla i ett kompetens/intressetest vilket jag nu har gjort. Det var lite intressant för fick fram saker jag inte alls hade förväntat mig men skoj. Har ett nytt möte på måndag så jag hoppas att det ska gå bra.

Efter mitt förra inlägg om resan när ja e 50 så fick ja ett fint svar tillbaka. Vi ska åka när jag är 30 istället =) det tycker jag låter som en utmärkt idé och det är inte så långt kvar dit heller bara 2,5 år hehe. Fast samtidigt känner ja ingen stress för att fylla 30 heller. Å du Therese du e faktiskt först med att fylla 30 ;) love you darling...


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you to...

2009-10-27 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: