Dagen som varit

Idag har jag gjort många saker som ja e stolt över =)

Det första då åkte till bilskolan imorse och kände mig lugn för en gång skull. Va inte alls nervös :p alltså kände ja mig redo för nya utmaningar =) och nog fick ja lite nya utmaningar me :p idag tyckte nämligen min bilskolelärare att det var dags för mig att lära mig fickparkera :s ja tyckte väl att de verkade lite krångligt men okej ja testade. Till min stora förvåning (och Kenneths :p) så klarade ja av det på första försöket :D vid fyra olika tillfällen testade han mig och alla gångerna klarade ja av det wiiieeeee.

Nästa grej då jo på hemvägen bestämde ja mig för att vara nyttig hör å häpna jag gick en promenad på 1,5 timme *klapp på axeln* hehe lurade me mig storebrorsan me :p ringde honom från bussen och frågade om han ville gå med mig å de gjorde han så nu har ja sett Lejondals slott har inte varit vid lejondal tidigare.

 
Kolla va fint det är =) riktig wow känsla fick ja :p

Fast innan vi gick dit så gick vi till sjön som ligger bakom slottet fast på andra sidan så det blev en riktig promenad kände av det i både rygg och knän när vi kom hem igen.


vi såg dessa svanar :p

Slottet ligger på andra sidan till höger har jag för mig hehe så bra minne har ja inte ;)

Allt som allt så har det varit en underbar dag =)

Pussar å kramar på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: