Jaha å nu??

Det är som vanligt man träffar en jättetrevlig å mysig kille faller som en fura å sen går allt åt pipan ja fattar inte varför. Det är inte hans fel heller det är mitt vi hade inte sagt något utan vi började prata bara. Han gav inga löften å jag begärde inga men ändå så lyckas han krypa in under skinnet på mig å ja faller. Jag blir så less och irriterad på mig själv för att jag inte lyckas kontrollera mina känslor. Vem vet det hade kanske kunnat bli något riktigt bra av det hela men min känslor kom ivägen.

Vi brukade messa varje dag å de va alltid ja som började nu så här i efterhand förstår ja att jag ville mer än vad han ville. Jag bestämde mig för att jag inte skulle höra av mig till honom för om han var intresserad skulle han jue höra av sig till mig men det har han inte gjort det säger en hel del tycker jag. Igår va han online på msn samtidigt som jag och gissa om det va svårt att inte skriva till honom det var i stort sett allt jag ville men jag gjorde det inte stod på mig. Samma sak idag vi är online samtidigt men jag skriver inte för vill han mig något vet han vart jag finns. Jag vill inte framstå som desperat eller efterhängsen för det är jag faktiskt inte även om det ibland kan verka så. Allt jag vill är att hitta någon och få känna lycka igen.

Men men det va trevligt/mysigt så länge det varade i alla fall.


Ida har jag varit till Kim och fixat mina naglar hon är jätteduktig och supertrevlig. Hon har öppnat egen nagel salong på söder som heter Kim's Nails besök gärna henne om ni vill fixa naglarna å hälsa från mig =)
Gjorde en tårta till henne som ett grattis ill öppningen och hon tyckte jättemycket om den =)

Fin va? :p

Så här fina blev naglarna efter hennes besök =)


Puss å kram alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: