Senaste nytt

Nu va de ett tag sen ja sist skrev ngt som hade me mitt liv att göra :p ja e ledsen för de så ja alla nyfikna nu kommer äntligen en uppdatering om vad som hänt den senaste tiden. Vet inte riktigt vart jag ska börja så jag hoppar en del i tiden fram och tillbaka :p

Börjar med påskhelgen. På lördagen kom min bror och en arbetskollega över för att hjälpa mig rensa här hemma. Jag har ett allvarligt problem och det är att jag inte klarar av att kasta nånting. Men med deras hjälp kastades en hel del =) jag kommer nog vara dom evigt tacksam. Sen på kvällen bjöd jag på mat och dricka men det slutade med att min älskade syster tog med sig min dotter hem till sig och var barnvakt över natten. Det resulterade i att vi bestämde oss för att gå ut på kvällen. En gemensam vän till mig å brorsan kom över innan vi åkte iväg och vi satt hemma och drack drinkar som brorsan blandade. Vi lekte leken "Jag har aldrig...." å ja torskade hårt på den för dom va så fula att dom sa saker dom visste att jag gjort så jag fick dricka hela tiden så ja va bra dragen när vi gick hemifrån. Vi hamnade på sportbaren i kungsängen. Måste säga att alla som klagar kanske inte gått med rätt folk helt enkelt för ja hade jättekul.

På söndagen kom min syster med min dotter vid elva tiden å ja va nog fortfarande full skulle ja tro för ja måde hur bra som helst :p bjuder på en bild från vårat mys på morgonen =)

Morron mys
Jag och Maja =)

Träffade en gammal vän där och det va kul, har inte sett honom på ett bra tag. Vi bestämde för att hålla kontakten så vi bytte nummer å la till varann på facebook :p

Började prata med en kille (brandman :p) på nätet i lördags me ja som bestämt mig för att nu får de va ett tag men ja kunde inte låta bli han verkade så trevlig. Vi bytte nr å så har vi skickat mms/sms fram och tillbaka. Min första instinkt om honom är kvar han är jättetrevlig. Ser jävligt bra ut för den delen också :p
Fast utseendet är inte allt. Men han är gullig och vänlig, verkar vara den omtänksamma typen =)
Träffade honom i måndags och ja min inställning om honom kvarstår. Hoppas bara vi ses igen om inte annat så messar vi fortfarande med varandra.

För att hoppa lite i tiden då. Jag och killen gjorde slut i början på mars som jag har berättat om, jag stod helt enkelt inte ut längre med hans sätt att behandla mig. Kände mig idiotförklarad i stort sett varje dag och den stunden ja inte kände det så var jag tvungen att tala om för honom vad han skulle göra och hur för det klarade han inte av själv :s nej jag orkade helt enkelt inte med det längre.

Sen tog det ett tag innan han flyttade ut men i lördags gjorde han det och jag måste säga att det känns som en lättnad även fast det lämnade efter sig en hel del problem och huvudvärk för mig.

Ojojoj så jävla trött ja e. Gick upp 07:10 i fredags för att åka med barnen till dagis och sen ta mig till vårdcentralen för att lämna blodprover (inte coolt) men förhoppningsvis kan dom proverna ge svar på varför jag hamnade på sjukhus för två veckor sedan :s sen efter det åkte jag till bilskolan för min körlektion, från bilskolan till dagis å från dagis hem. När ja kom hem va de till att fixa midda å göra iordning för arbete. Hade nynäs natt vilket va helt okej. Inte särskilt mkt folk alls. Under nattvilan fick jag bara en timmes sömn tänkte för mkt på brandmannen :p vi hade sms:at en hel del roliga saker den kvällen.

Blev inte något sova av när jag kom hem sen heller. Barnen var vakna så det va bara ta hand om dom. Tur att min syster va där för de gjorde det hela något lättare. Vi gick till Linns faster och var där en liten stund innan vi bestämde oss för att åka iväg till jakan å shoppa lite det har ja berättat om redan :p

                                  
Innan                                                   Efter

På kvällen när ja äntligen va på väg i säng fick jag ett oväntat samtal av en gammal vän som behövde prata och nog prata han alltid :s men jag är glad att jag kunde ställa upp vi behöver alla ha någon att prata med så för mig var det självklart att sitta och lyssna även fast det va när jag som mest behövde sova. Jag hoppas bara att det hjälpte och att han känner sig bättre nu.

På dan sen på söndan gick jag med barnen och Angelica upp till hennes föräldrar så att barnen fick umgås med farmor och farfar eller det är Linns farmor och farfar men Maja brukar säga det med även fast hon vet att dom inte är det. Det underlättade lite för ja somnade inte men va på god väg. Pratade i telefon me Therese sen på kvällen och somnade ifrån henne :s men som tur va blev hon inte sur =)


Jag och Linn =)

I måndags var det igen dax för bilskolan. Körde med Kenneth, honom gillar ja han skrattar åt allt och är väldigt lugn. Kan jue säga att allt gick åt helvete första delen av lektionen åkte på flertalet kärringstopp (faan faan faan kan jue bättre än så) men han tyckte att det va helt okej. Han frågade till och med om ja ville korta ner lektionen för han märkte hur trött jag var. Men ja sa tvärt nej jag ska faan klara de här. Dunkade huvudet i ratten vid flertalet tillfällen irriterad över hur dåligt det gick. Men andra halvan av lektionen gick hur bra som helst. Jag hämtade upp allt och vi kunde till och med gå vidare till nästa moment vilket var backa :s de tog ett tag ( 3 försök) innan ja klarade det perfekt men ja gjorde de =) Kenneth tyckte att det var den bästa upphämtningen han någonsins sett å tack gode gud för det. Så nu blir det till att försöka komma ihåg allt tills på fredag då det är dax igen. Stackars Kenneth som måste dras med mig :p

Nu sitter ja på jobbet och är fortfarande as trött 2 nätters sömn räcker inte för att ta igen allt ja missat i helgen så jag hoppas jag klarar att hålla mig vaken resten av aarbetspasset vilket är låångt kvar för jag har precis börjat.

Nä nu ska ja försöka vinna på lotto så ja har råd att köpa nya kläder alla är jue typ förstora :s vilket är skönt på ett sätt men samtidigt inte. Mina boobs finns jue snart inte mer :( hade ja haft pengar så skulle det vara det första jag åtgärdade man kan jue inte leva utan boobs heller eller jo faktiskt ja skulle föredra inga alls över dom ja har nu. För dom ser ut som skit....

Nä om man skulle ta å blunda lite mellan stationerna så kanske man är pigg sen lagom till att man kommer hem och ska orka me Maja å Maggie

Pussar å Kramar...............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: