Jobb, jobb å mera jobb

Sitter i tåget nu på fredagskvällen har precis börjat jobba. Har en lååååång natt framför mig. Men i slutändan är det pengar å det är precis vad jag behöver. Tur att jag har en syster som ställer upp och är barnvakt eller ja tur att hon har en pojkvän somockså ställer upp eftersom syster är sjuk så ja antar att han nog gör det mesta :p men de gör inget Maja tycker om honom också. Men guud va lack hon blev för att vi inte gick över tidigare. Jag tyckte att vi kunde vara hemma och mysa lite först men icke sa nicke hon skulle dit pronto :p

Idag har jag varit och kört igen kul som faan gick hur bra som helst förutom att jag fortfarande inte klarar av mjuka inbromsningen men men nån gång ska väl de fastna i min tröga hjärna me. Backningen har jag i alla fall lyckats klara av utan problen idag =) ser framemot körningen på månda. Tror att jag lyckats få rätt lärare han är riktigt rolig att åka me. Fast det komiska är att han typ lutar sig tillbaka å halvblunar å säger jag litar på dig :s jag svara honom du e knäpp hur kan du göra de när jag inte gör de :p då skrattar han bara å säger kör du å låt mig oroa mig för sånna saker det rullar jue på utan problem.

Tror på faan att ja gått och fått känslor för helt fel person igen :s när ska ja lära mig??????
De va tråkigt för jag gillar honom skarpt och vet att han tycker om mig med men som vanligt så vill jag lite mer än vad han vill så det bästa är väl ett clean break innan de går för långt??? Ja det verkar så i alla fall för jag har inte hört ngt på hela dagen och normalt brukar vi messa varann ett par gånger om dagen så hans svar var väl ganska uppenbart.

Men men ge upp vad är det? Någonstans finns min lycka också jag ska bara hitta honom först och det får ta den tid det tar. Men ja är färdig med att kyssa grodor utan att få prinsen så nästa gång får de tamefan vara prinsen ja möter.

Imorrn ska Maja till tandläkaren för första gången, spännande kom ihåg när Linn gjorde det hon tyckte det va läskigt men Maja ser framemot de. Förhoppningsvis tycker inte hon samma sak utan låter sköterskan räkna hennes tänder =) ska bara komma ihåg att vi ska dit också för jag hinner i princip bara sluta imorrn bitti å sen åka och möta min syster, hennes pojkvän å Maja i kungsängen så ska hon dit. Hoppas som faan att ja inte somnar :p

Sov gott alla å tänk på mig inatt som jobbar :p

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: