Nattuggla

Usch va störd man är som frivilligt jobbar natt :s men va faan de e rätt skönt att jobba på natten me. Inte så mkt folk som är ute och åker och man kan lätt stänga dörrarna när man ska åka iväg. Men ida lacka ja lite på idioterna som åker me oss. Något snille hade lagt en tom ölflaska i dörren så den inte ville stängas så nu är vi sena pga det :@ men men ja gick å tog bort den sen va de bara klappa igen dörrarna å dra vidare. Sitter på näst sista tåget mot Bålsta å där uppe kommer de stå en taxi å vänta på mig :p
Går jue inga tåg till centralen å ja ska jue så klart dit å sitta under nattvilan :s

Men men tur att man har roliga vänner som skickar knas mms :p fast ja piggna jue till lite så tack till Jörgen ;)

Men trött kan man jue ana att ja e eller???

om inte annat så är ja de :p

Folk är bra roliga. Dom står och håller i dörrarna och är allmänt irriterande tycker att ja ska öppna för dom när dom kommer springande för "annars kommer ja inte hem" hallå kom i tid då!!!!
Sen går de faktiskt ett tåg till efter mitt!!! Fast okej det är en halvtimme kvar tills dess men vill du inte vänta så kom då i tid!!! Ja jag vet jag upprepar mig men va faaaaan vill man med ett tåg kommer man i tid. Alla andra ska väl inte behöva drabbas för att du inte kan passa tiden eller?????


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha nej. Men vem vet - vi får vänta och se. ^^



Och jag gillar också att jobba natt ibland. Jag börjar själv jobba om 50 min. Är inte allt för sugen idag men det får funka ;D

2010-04-24 @ 20:23:51
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha ja. Men jag är så galet trött redan nu så undrar hur jag ska orka 21.15 - 07.15. Men ja, det får funka. ;D



Trevlig kväll/natt! ^^

2010-04-24 @ 20:27:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: