Sälja saker

Nu när jag har gått ner så otroligt mycket i vikt så har jag en hel del kläder som jag inte längre kan använda.
Jeanskjolar som knappt är använda :s nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med allt så jag funderar på att ha en loppis och sälja allt men hur sjutton ordnar man det på bästa sätt egentligen??? Tycker det är onödigt att betala en annons för att sälja saker då har man jue redan från början förlorat lite på det eller??

Jag har ingen plats för sakerna och vill inte längre ha dom heller men att kasta dom känns inte som nåt alternativ heller. Å nu när ja faktiskt skulle behöva lite extra pengar så vore de jue klart bättre att sälja det men då återstår bara hur! Alla tips är välkomna ;) helst något som inte kostar mig pengar :p


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Som jag har förstått det så går man ner i själva tåget och när man ska av så går man upp "vagnen" som lossnar.. Haha. Men det visar sig framöver om tåget blir till verklighet. ^^

2010-04-22 @ 00:50:20
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: