Dagen idag

Idag vette tusan va som händer just nu sitter ja å slö surfar på olika bilder att baka in i den tatueringen ja har. Har funderat rätt länge på att bygga på den men inte vetat vad ja ska göra. Men samtidigt kan jag inte göra vad som helst de måste jue passa in också. Så de bästa är nog att gå ner till min tatuerare på Teds tattoo i Väsby å prata med honom om vad man ska göra. Fast det lär dröja ett tag för nu är jag i Tyresö å ska vara här i ett par dagar till. Måste få lite kvalitetstid me brorsan också.

Har känt mig rätt konstiga nu i ett par dagar magen har strulat en del å har känt mig allmänt låg. Förhoppningsvis är det något tillfälligt och kommer snart gå över.

Hittade en jättefin dikt som jag vill dedikera till min töser men den är på engelska så ja hoppas ni har tålamod med den dåliga stavningen ;)

I knew I loved you before I met you.
When I first saw you I started to cry.
My life is now worth living
And you are the reasons why.

Nu ska ja försöka aktivera mig själv å ungarna lite å speciellt brorsan som bara sitter inne på sitt rum vid datorn vi har en del å hinna me kanske :s de ska pluggas också under den tiden vi är här.

Saknar min alldeles egna speciella person men de lär ja få leva me ett tag. Hon åker jue iväg lagom till att ja kommer hem igen tror ja :s
Å så har vi mitt hjärta som haft semester å kom tillbaka till jobbet lagom till att jag gick på semester :( men nu har ja bara en vecka kvar å hoppas på att ja snart kommer få se henne igen =) om inte annat ska ja upp på jobbet imorrn tänkte ja för att ordna med en massa saker som ja måste ta itu me tills ja börjar jobba igen.
Usch va ja känner att ja skulle vilja ha en vecka semester till men så blir de inte. Nu åker barnen till sina respektive pappor å ska vara borta i 2 veckor då ska ja verkligen passa på att lägga om mitt schema så ja kan få ut det mesta av den ledigheten. Jobba lite nätter kanske eller tidiga mornar eller sena kvällar allt är välkommet så länge det inte är en dagtur de vill ja inte ha nu när ja inte måste.
Snart blir de dessutom trippen till Tallinn med facket de ska bli riktigt intressant, hoppas de blir kul i alla fall men de blir de nog.

Nu hojta brorsan om att promenade hägrar så dags att byta lite kläder kanske så att man lättare kan gå sitter i pyjamas fortfarande :p

Puss å kram alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: