Sista veckan startar imorrn

Så är dagen snart till ända såå skönt har varit riktigt trött idag.
Vi tog en promenad till centrum å handlade inför kvällens middag som jag stod för. Jag bjöd på lasagne å så bakade ja muffins igen :p ja tycker om att baka hehe




men mina ungar är rätt speciella så dom ville ha en egen efter rätt dom å så klart fick dom de :p

 



Imorrn blir de att jag tar en tur in till jobbet för att fixa med mitt schema eftersom barnen ska vara borta i 2 veckor från och med söndag den 8:e sen känner ja att om jag jobbar så mycket ja bara kan så kanske ja kan sluta tänka på en speciell person å inte tycka att allt är så jobbigt för att det inte går riktigt som jag vill just nu, även om vi har det asbra som vi har det så är det ändå något som saknas å de e detta något som jag inte vill tänka på just nu så jobba jobba jobba känns som den bästa idén just nu.

Han har varit borta nu ett par dagar å vi har knappt hörts överhuvudtaget vilket har känts jätte jobbigt för mig. Jag har tänkt på honom i stort sett hela tiden. Har vaknat mitt i natten å kollat på telefonen i hopp om att han hört av sig vilket han inte gjort eller jo en gång men ändå. För mig känns de annorlunda antar ja. Han ringde ändå ida när han kommit hem eller ja han hade totaldäckat när han kom hem men han ringde när han vaknade. Han har tänkt på mig medans han varit borta det sa han å de borde räcka för mig att veta de varför gör de inte de???
Jaja antar att de e som ja tänkt hela tiden ja har mer känslor än vad han har så de är nog dags att tala om det för honom kanske men ja vill inte för ja är faktiskt nöjd med hur vi har det just nu. Förstår inte varför ja ska låta alla andra runt omkring påverka mig. När jag bara borde tänka på honom och mig. Jag är nöjd å han är nöjd de räcker. Måste vi bestämma vad vi är? Vi är inte tillsammans så ja är i stort sett fri att göra vad ja vill men skulle ja göra de så skulle ja förlora honom å de är inte värt de. Så ja vem faan vet egentligen. Ja förvirrande är vad det är. Antingen låter ja de va å ser vart de leder precis som vi kommit överens om eller så får ja säga tack och farväl vilket är de sista ja vill *suck* kan det aldrig vara simpelt????

Imorrn börjar min sista semestervecka sen är det full rulle tillbaka på jobbet igen vet inte om ja är lättat eller inte. Jo ja e nog lättad ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet faktiskt. Nu ska ja bara försöka lösa när inskolningen för barnen ska vara den måste jue starta rätt snart. Om inte annat måste jag försöka ordna ledigt när den ska vara så att det går lättare kan jue inte bara lämna ungarna å dra till jobbet första dagen heller. Men kanske räcker me en eller två dagars inskolning dom ska jue gå tillsammans. Dom är så trygga tillsammans att dom inte skulle ha ngt problem med att endast gå två dagar så jag tror att jag ska testa med det.

Nu ska ja sätta mig å kolla på film me barnen å sen få dom i säng kanske själv hoppar i säng samtidigt me barnen idag är som ja skrev tidigare riktigt trött.

Puss å kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: