Förlåt!!!!

Heej!!!
Har ni saknat mig? Jag vet att det var otroligt länge sedan jag skrev. Jag har haft otroligt mycket att göra på sista tiden.
Jag har under sommaren träffat en kille som jag tidigare har skrivit om. Andreas <3 resultatet av det hela har i alla fall slutat riktigt lyckligt =) vi är idag ett par men ja kan inte säga hur länge vi varit tillsammans för vi har ingen direkt fast dag utan vi har mer eller mindre bara funnit varann :p
Inte bara de att jag nu har världens underbaraste kille jag har även flyttat från Bro (yaaaay) och börjat nytt jobb. Numera är jag Väsbybo igen och mina barn även dom. Jag har äntligen hittat hem tror att Andreas är en stor del av det.
Det nya jobbet då jo jag är trafikinformatör på Stockholmståg vilket är kul för det är ngt nytt men tyvärr är det lite för luddigt fortfarande men vi är en ny grupp som behöver få arbeta ihop oss och det kommer ta tid de. Jag har en massor att berätta men har inte riktigt tid å ta de nu så ja återkommer... Puss å kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: