Tjohoo!!!

Inatt jobbar ja min första natt av tre. Läget just nu är under kontroll men satan i gatan va strul de har varit...ordningsproblem på var å vartannat tåg. Till och med så att vi va tvugna att tillkalla polis som fick plocka av ett gäng :s
Men nu är de lugnt snart slutar trafiken att gå då ska ja försöka fixa lite saker som de va tänkt att jag skulle ha ordnat för länge sen...typ läsa lite körkortsteori :p

Igår såg ja å Andreas Clash of the Titans måste säga att filmen gav mig ett litet antiklimax världens uppbyggnad för ett sketet lite avslut. Både jag och Andreas var mäkta besvikna över det slutet. Så rekommenderar den inte om man nu inte är intresserad av den grekiska mytologin men ja tvivlar på att historien i filmen stämmer med verkligenheten.

Dock när detta skrevs blev ja osäker och googlade. Detta står att läsa på Wikipedias sida om Perseus:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Perseus
Va för mycket att skriva så där är länken läs och begrunda själva...återkom gärna om ni tycker annorlunda.

Pöss å kram....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: