Månda igen

Nu har jag varit ledig sen i fredags och fick ytterligare en dag ledig imorgon. Det kan behövas kan jag säga. Vet inte vad som är fel riktigt men av någon anledning kan jag inte sova. Har inte kunnat sova sen jag fick beskedet om morfar jag är så otroligt trött men sover gör ja inte. Snart får jag nog ta rekomendationerna från läkarna å köpa sömntabletter ändå men förhoppningsvis ska det inte behövas. Jag hoppas att nu när han är begravd ska jag kunna komma över det lättare och kunna gå vidare. Men det återstår jue att se. Jag ska i alla fall försöka sova ut i helgen om det går.

Ska göra tårta till nästa fredag också så jag måste börja planera redan nu för att ha allt jag behöver innan jag ska göra den. En kompis fästman fyller år å vill att jag ska göra tårta. Å jag säger jue inte nej jag tycker verkligen om att göra tårta =)

Ska faktiskt få göra deras bröllopstårta med =) :D å så ska ja planera för min systers student tårta fast ja vet redan på ett ungefär hur den ska se ut måste bara hitta en riktigt fin bild från hennes bebis/småbarns tid :p de roliga e att hon e me på noterna me hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: