Morgontrött

Fy farao va segt det var att komma upp imorse. Jag låg vaken rätt länge men kunde inte förmå mig att kliva upp ur sängen. Hela kroppen kändes tung. Nu sitter ja på jobbet och försöker hålla mig vaken det är inte det lättaste. Behöver faktiskt gå på toaletten me men det får vänta tills ja kommer till Märsta, rullar straxt in i upplands väsby ändå så det är inte så långt kvar.
Det är sånna här dagar jag gillar mitt jobb. Man tittar ut genom hyttfönstret och ser det vita täcket som ligger över landskapet det är faktiskt en riktigt vacker syn. Synd bara att det snöar för snön blåser på fönstret så det blir svårt att se ut. Åh nu såg ja marabou fabriken de betyder att vi stannar i väsby snart. Perfekt vet inte hur läng till min blåsa orkar att jag håller mig. Borde tänkt på att gå på toa innan ja åkte från centralen.

Nu stannar vi så dax att arbeta lite kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: