Nya inköp


Köpte dessa kjolar på Ellos å för en gångs skull hittade jag kjolar som jag tyckte om och som satt precis som jag ville =)


Artikel nummret svarta kjolen 468-7653
Artikel nummret vita kjolen 468-7646
Artikel nummret grå kjolen 476-1086


Köpte även leggings till. Rosa å lila köpte jag bara för att tjejerna mina ville de. Hahaha som dom sa det är min färg mamma. Min äldsta dotter tycker om rosa och den yngre tycker om lila. Svarta å vita köpte ja för att det var neutralt hehe.


Artikel nummret svarta leggings 669-5258
Artikel nummret vita leggings 669-5266
Artikel nummret rosa leggings 669-5225
Artikel nummret lila leggings 669-5241

Denna toppen köpte jag också från Ellos men den satt inte riktigt som utlovat men snygg var den.


Artikel nummret lila toppen 441-5220

Ibland kan man ha tur och lyckas hitta något man verkligen vill ha och som faktiskt passar bra. Denna gången gjorde jag det med leggingsen och kjolarna och jag är superglad att jag hittade rätt =)

Alla produkter går att finna på Ellos hemsida eller i deras katalog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: