AVSLUTA MENINGEN

Jag har insett att min senaste kyss var med den ja är käär i =)
Jag pratar inte tillräckligt med släkten
Jag tycker om han vet vem han är ;) (hoppas ja)
Jag avskyr när folk lägger sig i saker dom inte har med att göra
Mina närmaste vänner är Therese, Gabriel och Glenn
Min första vän hette Therese <3
Kärlek är underbart när man hittat rätt
När jag duschar sjunger ja lite hehe
När jag lagar mat lagar ja efter eget huvud aldrig recept :s
Jag tänder på fina ögon
Det sexigaste yrket är hmmm ingen aning
Det är charmigt när barnen busar å får mig att le
Jag är rädd för åskan :s
Den värsta känslan är när jag är rädd för barnens skull
Den bästa känslan är när jag kan känna lycka
Jag är bäst på att vara mig själv :p
Jag är sämst på massor säkert
Om jag var ett djur skulle jag vara en hund älskar att bli klappad ;)
Om jag var en insekt skulle jag vara fruktansvärt irriterande :p
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ett täcke så ja kan värma dom ja tycker om
Jag kommer alltid att vara mamma
Det finaste som finns mina barn å min kärlek =)
I sommar ska ja flytta hem igen =)
Sist jag grät var på morfars begravning
Jag kan mkt =)
Jag kan inte lite ;)
När jag vill tänka går jag djupt in i mig själv
När jag bakar så bakar jag tårta oftast
Min mobiltelefon är helig :p
När jag vaknar på morgonen kliver ja upp och gör iordning mig å barnen
Innan jag går och lägger mig funderar ja på morgondagen
Just nu tänker jag på den ja saknar mest
Bebisar är såå söta =)
Idag har jag saknat min dotter Linn
Ikväll ska jag förhoppningsvis komma i säng i tid
I morgon kommer jag ta min dotter Maja i hand och åka till min mor i Tyresö
Jag vill verkligen att tiden ska gå fortare så att ja får träffa den ja helst vill träffa =)

Tagen av Monica http://ridehardlivefree.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: