Awsome

Måste få skryta lite =)

Jag har idag fått hem kjolar ja beställde i storlek 36 :O å ja kunde ha dom :D ja har gått från storlek 54 till 36 ja är så stolt å glad över mig själv.....

Dessutom är ja mer kär än nånsin :p men va faan vet inte riktigt hur ja ska tackla de.
Är så himla skraj för att skrämma iväg honom så ja vågar/vill inte fråga om det leder nånstans :s jag har frågat om han vill dela med sig (av mig) å de ville han inte men de betyder kanske ingenting i alla fall??
E del av mina vänner dom frågar om vi är tillsammans å allt ja kan svara inte va ja vet skulle själv vilja veta men ja tror inte de. Vi umgås bara som det är nu. Eller ja jag tror att det är så i alla fall. Men vem vet??
Tycker så himla mycket om honom och trivs som fisken i vattnet i hans sällskap vill verkligen inte säga eller göra nånting som kan förstöra de. Ska spendera hela helgen som kommer med honom längtar som faan kan ja säga.

Så A puss på dig vi ses på freda längtar som faaaaaaaaan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: