Dagens planer

Idag ska ja till min före detta styvsyster okej de där lät fel ska försöka förklara så gott de går. När jag var 7 år flyttade jag med min bror och mor till Tyresö från Väsby. Mamma hade träffat en kille som hon nu flyttade hem till. I alla fall han hade då 3 barn som bodde hemma hos honom varav Susan var en av dom. Hon och jag kom jättebra överens och vi belv som systrar. Jag ser henne än idag som en syster och jag älskar henne som en syster =) så idag ska jag ta med mig barnen till henne och hälsa på. <3





För ett par veckor sedan fick jag se denna video det var någon som visade den men kommer inte ihåg vem i alla fall jag tycker den är rätt häftig och om jag nån gång i framtiden ska gifta mig skulle jag vilja att de såg ut på de här sättet på ett ungefär i alla fall. Man kan jue förändra en hel del typ låtvalet även om låten är bra så skulle den vara rätt omodern när jag väl kom till altaret om jag nu kommer göra det.

Nä nu hägrar duschen och sedan dags att gå puss å kram alla <3


Kommentarer
Postat av: Millan

Den är helt underbar denna videon! =)



Vi kommer göra en mc-resa genom USA maj 2011 och gifta oss på Valley of fire. Så det blir inget traditionellt här inte. ;)

2010-09-10 @ 10:12:32
URL: http://www.millansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: