Livet är bra härligt ibland

Jaha så har ytterligare en helg gått å nu är de bara några dagar kvar tills flyttlasset går :s jag har inte kommit halvvägs med packningen än heller men den här veckan har ja semester så då är de full koncentration på packning å rensning som gäller. Eller ja från och med imorrn i alla fall är i Väsby fortfarande å blir kvar tills imorrn bitti då måste ja åka hem för lägenheten ska bli besiktad klockan 10. Vill egentligen inte åka å lämna A men ja måste jue. Den här helgen har varit helt underbar.

Vi har kommit varann närmre skulle ja tro och jag njuter mer än någonsin men som ja sagt tidigare ja har stängt av allt å bara njuter av hans sällskap å mysigare än vi haft de har ja inte haft på länge om ja nu någonsin haft de. Kommer inte längre spekulera vart vi står nånstans heller för som vi har de just nu så kan de inte bli bättre =) vill absolut inte förlora de vi har så jag njuter av hans närvaro helt enkelt.

Om allt går som ja vill kommer han ut till mig på torsda å då ska ja laga till något riktigt gott åt oss funderade på lasange men är inte säker än så ja ska kolla runt om någon har lite bättre förslag =)

Puss å kram alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: