Mycket som händer

Shit va ja har problem nu alltså...jag är så käär så ja håller på att bli galen de värsta är att jag inte vet va ja ska göra eller hur. Dejtade ett par stycken samtidigt dumt nog ja vet men trodde inte att jag skulle ha en chans på A överhuvudtaget å nu verkar de som vi har en chans men då har jag samtidigt umgåtts med M och P fast M vill ja inte vara med det va bara tillfällig sinnesförvirring tror ja. Men P har ja faktiskt lite känslor för också men inte alls i närheten lika mkt som ja har för A. Jag vill inte såra P men är rädd att det är precis det jag kommer göra. För även om det inte blir ngt med A så är det inte rätt mot P att jag fortsätter träffa honom när jag inte kan sluta tänka på A. Nu har ja visserligen inte träffat P på ett tag å har umgåtts väldigt mkt med A å vet att det är honom jag vill vara med. Så vill han inte vara med mig sen i slutändan så känner jag att jag inte vill vara med nån. Hårda bud jag vet men så är det. Ända sen jag började träffa A igen har jag inte träffat någon annan å vill ha de så antingen A eller ingen alls.




Har haft en massa annat att göra med har haft en hel del beställningar på sista tiden =)


Gjorde denna till On-Acharas dotter Bea på till hennes födelsedag hon fyllde 3 år så sööt =)



   
Gjorde dessa till Angelicas dotter Elises dop =)




Denna gjorde jag till min manikyrist Kim =)



  
Dessa gjorde jag till min vän Dannes dotter Novas dop =)

Nu är det lugnt ett tag framöver typ ska flytta den 24:e juli å har en hel del packande framför mig men tyvärr saknar jag kartonger så de skriker om det =( men men ja ska försöka lösa det på något vänster... å samma dag så ska jag ha fixat en tårta till Elins son som fyller år =) men tror att jag kommer göra den på fredan så att den är klar innan lastbilen kommer som ska köra mina saker på lördan.




Nu har ja alldeles för mycket att tänka på :s vet inte hur mycket jag orkar kanske ska strunta i allt å koncentrera mig på mig själv ett tag eller???? Näää de går inte A figurerar jue ständigt i mina tankar å ja vill jue inget hellre än att kramas med honom jue bara hoppas han känner likadant för han är just nu den enda jag vill va me (förutom barnen då så klart å mina vänner)

Puss å kram alla å förlåt till dom ja sårar inte alls vad jag vill men kan tyvärr inte styra över mina känslor :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: