Mysig dag

Denna veckan började riktigt mysigt. Jag och barnen åkte med Peter och hans son Anton till Eskilstuna och gick på Parken Zoo i tisdags de va som ja sa riktigt mysigt. Vi hade jätteskoj, ja jag hade de i alla fall =)

Blev en heldag där uppe med mat å massa djur. Riktigt trevligt sällskap hade ja me =) hoppas på fler sånna dagar =)

     
   
   
    
  

Resten av veckan ja vet inte riktigt jag tar med mig barnen till Tyresö å ska bo där i en vecka med min bror. Han och jag ska plugga körteori hade vi tänkt. Jag känner att jag vill bli klar nu.

Hmmm idag då va har ja gjort jo jag har fått mitt hår klipp :s kändes riktigt jobbigt måste ja säga men det blev bra i slut ändan =)


ja kortet är taget medans ja bloggar :p

Puss å kram alla =)


Kommentarer
Postat av: Girly

MYSIGA BILDER

Rätt att sätta Peter innanför galler hi hi;P

PÖSS GIRLY

2010-07-29 @ 16:50:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Ewelyn

Ja visst var de :p

2010-07-31 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: