Stressad :s

Sitter just nu i sängen å tar en välförtjänt paus *suck* hela dan idag har jag gått igenom mina å barnens kläder och rensat å packat. Tog en lite paus vid lunchtid då ja fick åka med min underbara syster å hennes toksnälla pojkvän. Dom skulle till jakan å passade då på att köra mig till Jula så ja fick köpa mina kartonger. Så idag har ja inhandlat 30 kartonger känner mig duktig. Nu har ja äntligen något att packa i =)

Efter att vi kom hem igen så satte ja igång med att fortsätta gå igenom alla kläder. Hade typ 10 ikea kassar fulla me kläder å innan ja går å lägger mig ikväll ska ja ha gått igenom alla det har ja bestämt å har ja väl bestämt mig för något så gör jag det även om ja nu myglar lite me en paus :p
Imorgon kommer min mor för att hjälpa mig packa och förhoppningsvis blir vi klara då så att ja på freda kan ta en välförtjänt sovmorgon tillsammans me A som också kommer imorgon =) Jag har faktiskt inte tagit nån sovmorgon en enda dag denna veckan å ja har faktiskt semester :s

Nä nu ska ja ta å sätta fart å ta dom sista säckarna innan ja somnar vilket inte vore så bra slet bort sängkläderna imorse å har tvättat de så måste bädda sängen först me :s har tvättat ytterligare en maskin å den måste ja också ta itu me så bäst att sätta igång medans det ändå finns lite energi kvar i kroppen sen ska ja lägga mig i sängen framför tv:n å bara slötitta tills ja somnar blir nog lite prat me A ida också hoppas ja =) brukar bli så i alla fall :D nä som sagt nu ska ja sätta igång igen...

Puss å kram alla =)

P.S har en massa saker som jag tänkte sälja i och med flytten där ibland min soffa så om ni känner någon som är intresserad av en hörnsoffa så hör av er =) D.S

http://www.blocket.se/stockholm/Ektorp_hornsoffa_28503266.htm?ca=11&w=1


Kommentarer
Postat av: Girly

Nu har jag lagt upp ditt gästinlägg i min blogg pöss Girly

2010-07-28 @ 19:50:04
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: