Visshet

Ja nu vet ja i alla fall. Gårdagens inlägg skulle handla om att ja va stolt över mig själv för att ja gått ner till en 36:a istället för 54:a som ja hade för lite mer än ett år sen men det kom istället att handla om mina känslor för A. Ja sa då att jag inte visste riktigt va som hände å de vet ja väl fortfarande inte men tillsammans är vi inte även om man skulle kunna tro de. Fast visserligen nu när ja tänker efter så visar han ingenting ute bland folk eller gör han de? Hmm jo de gör han men inte alls i samma utsträckning som bakom stängda dörrar eller i sms.

Men nu känner ja att oavsett va som händer så ska jag bara låta mig själv njuta av allt. Han sa att vi träffas å ja de e jue typ de vi gör, han vill inte stressa fram något å de vill verkligen inte jag heller de e jue bara kolla på alla fiaskon ja varit med om tidigare, speciellt de senaste :s de förhållandet blev verkligen fram stressat å så slutade de jue som de gjorde oxå.

Nej jag är glad för att vi ska ta det lugnt riktigt lugnt då har ja chans att riktigt lära känna honom å han mig så som sagt nu ska jag bara stänga av allt å bara få va. Ska spendera helgen med honom efter de så vet ja lite mer om va ja känner. Å då kan ja börja fundera på va ja verkligen vill.

Maja åker till Gotland igen på lörda :( fast samtidigt :) är glad för hennes skull att hon äntligen får lära känna sin far ordentligt å ja kan flytta utan att ha henne springande runt mina fötter. Men ja kommer samtidigt sakna henne precis som ja saknar Linn så ja håller på att bli galen snart. Vill inget hellre än att få ta henne i min famn å bara hålla om henne usch nu blev de lite deppigt så dags att ställa om huvet nu är ja på jobbet å ska snart börja.

Puss å kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: