Shopping =)

Ida har ja shoppat lite me mina födelsedagspengar som ja fick. Måste faktiskt få unna mig lite grann också alldeles för mkt går åt till alla räkningar och barnen nu var det för en gångs skull min tur =)

    
Kläderna är inköpta på Axxara, Gina och Lindex


 
Passade på att dekorera rummet oxå :p pläden å kuddarna är köpta på jysk nu ska ja bara spara ihop till örngott å påslakan så blir de komplett. Affischen är inköpt för flera år sedan. Somliga gillar Hello Kitty ja gillar Playboy kaninen :p


Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbart med nya kläder. Klart du måste unna dig ibland.

Jag gillar verkligen den rosa =)

2010-06-06 @ 20:23:31
URL: http://fnozie.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hej tjejen!!vet inte om du kommer ihåg mig.jag umgicks mycke me tess för i tiden,de gör jag ju nu me,men vi träffades några gånger du & jag,vi va även på magasinet.de här e typ 10 år sen.men ville bara titta in å säga att vad fin du har blivit,kram Rebecka

2010-06-07 @ 00:01:11
Postat av: susanne

Shit tjejen, vad du har gått ner :-) Måste försöka att ses :-) Inte för att du gåt ner utanför att de var längesen :-)



Kram susanne (gymnasiet)

2010-06-07 @ 13:17:46
Postat av: Ewelyn

@Fanny: Ja visst å nu gjorde ja de :p ja jag gillar den med. Hittade den på Axxara ja som typ aldrig kan köpa kläder där :p nu kan ja de =)



@Rebecka: Hej jo ja kommer ihåg dig =) tack så mkt =)

Kram



@Susanne: Ja det är en hel del som försvunnit nu :p

Ja absolut de skulle vara kul =) haha förstod att du inte menade så ;)

Kram

2010-06-07 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: